طراحی و ساخت پاور لاک (Power Lock)

موضوع پروژه:

طراحی و ساخت پاور لاک (Power Lock)

سال اجرا:

۱۴۰۲

پروسه تولید:

مدلسازی سه بعدی، تهیه و تدوین  نقشه های مهندسی ساخت، تهیه اسناد زمانبندی و کنترل پروژه و تدوین MSP، تدوین OPC و BOM، تأمین مواد اولیه، آنالیز شیمیایی،تراشکار،فرز CNC،قلاویز کاری ،کنترل نهایی          

حوزه فعالیت:

صنایع فولادی

 

پاور لاک (Power Lock)

پاور لاک صنعتی که به نام بوش قفل کننده هم شناخته می‌شود، یکی از قطعاتی است که بر روی شفت (شافت) استفاده می شود. این قطعه نقش یک واسط استاندارد را بر عهده دارد و هنگام نصب انواع پولی بر شفت به کار گرفته می‌شود. پاور لاک در فضای میان شفت و پولی قرار می‌گیرد و برای قفل کردن اجزای روی شفت موتور مانند پولی تایمینگ و یا چرخ دنده ها استفاده می‌شود. بوش قفل کننده می‌تواند یک رهبر در صنعت انتقال نیرو در تلاش در جهت بهبود هرچه بهتر برای اتصال قطعات به شفت است.

 

وقتی انواع تجهیزات و قطعات صنعتی را بر روی شافت اصلی(اکسل-محور) بدون استفاده از خار و جای خار نصب کنیم که این کار با استفاده از بوش قفل کننده یا پاور لاک به آسانی امکان پذیر است؛ باعث کاهش تنش ها در قسمت خار شده و امکان کاهش قطر شفت و بهینه سازی آن و تقویت شافت محیا است و باعث صرفه جوئی در مواد اولیه و هزینه تولید می‌شود.مهم ترین نکته درساخت پاور لاک زاویه مخروطی داخل رینگ طبق انطباق می باشد.

قطعات پاور لاک به صورت استاندارد در بازار با برند های OBC  (اسکویی) و  OK (Orginal Keep)شرکت فیدار مکانیک رایکا ،انواع  مختلف پاور لاک که ابعاد آن خارج از استاندارد می باشد.برای صنایع مختلف از جمله صنایع فولادی ، پتروشیمی،خودرو سازی و…سا خته است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر